Veel gestelde vragen

Indien je het antwoord op je vraag hier niet terugvindt, kan je ons altijd contacteren via info@23twelve.be.

 

Wat is de levertermijn?

Wij verwerken je bestelling zo snel mogelijk. De levertermijn bedraagt 1-3 werkdagen. Wanneer u een bestelling plaatst in het weekend of op een wettelijke feestdag, zal deze termijn beginnen te lopen vanaf de eerstvolgende werkdag. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging van de levering, te wijten aan het postbedrijf zelf.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kan betalen met bancontact (kaartlezer of via een app), visa of mastercard, Paypal, IDeal en met een giftcard.

 

Moet ik verzendkosten betalen?

Neen, onze verzending is volledig gratis binnen België zowel aan huis geleverd als in een gekozen postpunt. Onze verzending gebeurt door Bpost.

De verzending binnen Nederland gebeurt door DHL en Homerr, de verzendkosten bedragen voor de levering aan huis 10,50 euro en voor levering in een postpunt 4,50 euro.

Bestellingen worden gratis verzonden bij een aankoopbedrag vanaf 100euro (NL).

Wens je geen verzendkosten te betalen, dan kan je je pakketje komen ophalen in Kortrijk. Deze optie kan je aanklikken bij het afronden van je bestelling. Wanneer je bestelling klaar is krijg je van ons een mail.

 

Krijg ik een orderbevestiging?

Nadat je bestelling geplaatst is, krijg je via mail een bevestiging van je bestelling toegestuurd. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is er waarschijnlijk iets misgegaan met de bestelling. Ben je toch zeker dat de bestelling gelukt is, neem dan zeker contact met ons op.

 

Kan ik mijn pakket opvolgen?

Nadat je bestelling geplaatst is, krijg je via mail een bevestiging van je bestelling toegestuurd. Daarin een trackingscode van Bpost, DHL of Homerr, waarmee je je pakket kan opvolgen.

 

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Het kan altijd gebeuren dat je bestelling niet helemaal is wat je voor ogen had. Je kan het item steeds binnen de 14 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Opgelet, items in sale kunnen niet geretourneerd worden. Je vindt meer informatie op onze website op de pagina 'Retourbeleid'.

Wij vragen wel om zelf de retourkosten te betalen. 

 

Wat als mijn artikel beschadigd of verkeerd geleverd is?

Stuur ons dan meteen een mailtje met meer informatie. We bekijken wat we kunnen doen. Als we het item nog op voorraad hebben, kunnen we het ruilen. Indien dit niet het geval is, wordt het bedrag binnen de 14 dagen na ontvangst teruggestort op jouw rekening.

 

Wat als ik mijn pakketje na vijf werkdagen nog niet heb ontvangen?

Gelieve ons dan meteen op de hoogte te brengen via info@23twelve.be zodat we dit onmiddellijk kunnen nakijken. 

 

Hoe vallen de maten?

Onze kledingmaten komen meestal overeen met standaard EU-maten. Indien de maten anders vallen bij een specifiek item, wordt dit steeds vermeld bij de beschrijving van het product.